לנסוע לאיטליה בתל אביב – ולאכול אוכל טבעוני מעולה

בכל יום שני אנחנו מקיימים במסעדת סופיצה את הפסטיבל השבועי של שני-טבעוני. זהו יום שבו אנחנו מציעים לצד התפריט שלנו שיש בו לא מעט אוכל טבעוני, גם תפריט מיוחד שכולו על טהרת המטבח הטבעוני, ללא מוצרים מן החי.

זהו פתרון מעולה למי שמחפש מסעדה טבעונית בתל אביב שמציעה ארוחות ברמה הגבוהה ביותר, עם חומרי גלם טריים, המון יצירתיות והשראה במטבח ואהבה אמיתית לאוכל האיטלקי.

כבר בכלל לא טרנד

עבור רבים מאיתנו טבעונות היא כבר מזמן לא עוד טרנד קולינרי במסעדות, אלא דרך חיים. בסופיצה הקדשנו בתפריט חלק נכבד לציבור הטבעוני על מנת שנוכל לארח בשמחה את הסועדים הטבעוניים ולספק להם מנות רבות לבחירה.

מסעדות איטלקיות בתל אביב לא תמיד שמות דגש על פתרונות לטבעוניים. זאת משום שהמטבח האיטלקי מתורגם על ידן כמטבח בשרי או חלבי בלבד, עם גבינות, בשר, פסטה עשויה מביצים וכדומה. אצלנו יכולים טבעונים למצוא מגוון רחב של מנות שמתכתבות עם המטבח האיטלקי ולהנות בדיוק כמו כולם מהקסם האיטלקי.

מפיצות טבעוניות דרך פסטות ללא גבינות ועד להמבורגר טבעוני, סלט קינואה מעולה ועוד מטעמים שיכולים לגרום לכל אחד מאיתנו לחייך, בין אם מדובר בסועד טבעוני, צמחוני או קרניבור מדופלם.

פיצות טבעוניות בסופיצה

חומרי גלם איכותיים שהופכים לביסים מושלמים

התפריט הטבעוני המיוחד של ימי שני, לצד המנות הטבעוניות הקבועות שיש בתפריט שלנו, עוברים את אותם השלבים בדיוק כמו כל תפריט או כל מנה שאנחנו מציגים ללקוחות שלנו.

אנחנו מקפידים להשתמש בחומרי גלם עונתיים ולהתאים בכל עונה את התפריט למה שמוצע באותו הזמן. המרקים שלנו, הפסטות, הפיצות הטבעוניות ושאר המאכלים המיוחדים שאנחנו מציעים לטבעונים ולכל לקוחותינו, מקבלים את מירב תשומת הלב במטבח ולאחר מכן במהלך ההגשה, על מנת שאתם תאכלו להנות מכל ביס.

כדי להגיע לביס המושלם אנחנו מתנסים, מנסים, מתייעצים, בודקים וטועמים. כל מנה שנולדת במסעדה גורמת לנו להתרגשות רבה. כל מחמאה מהלקוחות הטבעוניים הרבים שכבר מבקרים במסעדה באופן קבוע מרגשת אותנו.

טבעונית, כשרה ושמחה

אם אתם מחפשים מסעדה כשרה בתל אביב שמציעה מנות טבעוניות משובחות, אנחנו מזמינים אתכם לתפוס שולחן במסעדה הקטנה שלנו ולנסות את המנות השונות שיש לנו בתפריט.

זוהי בחירה מעולה אם אתם מתכננים ארוחת ערב חגיגית עם כל המשפחה ורוצים שיהיה משהו שמתאים לכולם. גם תפריט טבעוני, גם אוכל חלבי כשר. הכל במקום אחד סביב שולחן אחד.

מסעדה איטלקית כשרה בשילוב פסטות טבעוניות

אז אילו מנות טבעוניות תמצאו אצלנו?

אחת המנות האהובות המוצעות במסגרת שני טבעוני במסעדה היא המבורגר הפטריות שלנו, שמוגש בלחמניה עסיסית עם ירקות ותוספות.

הפיצה הטבעונית שלנו שהיא חלק מהתפריט הקבוע במסעדה נותנת אפשרות לטעום פיצה איטלקית אמיתית בלי להתפשר. מנה נוספת היא עגבניות ממולאות בעשבי תיבול – מנה אהובה עלינו באופן מיוחד.

לצד אלו תמצאו אצלנו סלטים, מאפים, מרקים מעולים ועוד מגוון מנות טבעוניות שכיף לאכול.