5 סדנאות להכנת אוכל איטלקי

אי אפשר להישאר אדישים לאוכל האיטלקי העשיר והטעים. במטבח האיטלקי כל אחד יכול למצוא משהו קטן (וגדול) לאהוב. אז אם אתם רוצים להיות שיחת הערב בארוחה המשפחתית הבאה, קבלו את ההמלצה שלנו ל-5 סדנאות להכנת אוכל איטלקי שיכניסו אתכם לעולם העשיר הזה בהנאה.

הסדנה של Romina e La Cucina

סדנאות האוכל האיטלקי של רומי והמטבח. מדובר בסדנאות באווירה חווייתית ואינטימית, בהן הדגש העיקרי הוא על הפסטות ועל אופן ההכנה לצד רטבים המתחלפים בהתאם לעונה. ישנן גם סדנאות פיצות עשירות, בתוספות מעניינות וייחודיות. בסיום הסדנה – אפשר ליהנות מהארוחה המופלאה שהכנתם זה עתה.

הסדנה של השפית איריס לוי

השפית איריס לוי מציעה לכם סדנת בישול איטלקי מיוחדת, בה תוכלו להכיר את איטליה דרך המטבחים השונים והרבים שבתוכה – מהמנות המיוחדות של כל אזור, דרך חומרי הגלם ועד הטעמים המיוחדים שמאפיינים כל אזור ואזור באיטליה. מניוקי, לפסטות ועד ריזוטו – את הטיול האיטלקי הזה, לא תוכלו לשכוח.

הסדנה של סטודיו לבישול

אם אתם מעוניינים בסדנה מעשית, שבסופה תוכלו להבדיל בין כל סוגי הבישול האיטלקי הקלאסי (ובפרט, בין סוגי הפסטות השונות) – הסדנה של סטודיו לבישול היא הסדנה עבורכם. אבל לא תצאו מהסדנה הזאת רק עם ידע תיאורטי על סוגי המאכלים השונים, אלא גם עם ידע מעשי על הכנת אוכל איטלקי, החל משלב הלישה ועד לשלב ההגשה.

סדנת איטלקי-כפרי, בהנחיית השפית אלה חורי רקנטי

הסדנה של אלה חורי רקנטי תיקח אתכם למסע יוצא דופן בין המנות הכפריות של איטליה. ייחודה של הסדנה של רקנטי, הוא העובדה שמרבית המאכלים אותם תלמדו להכין – נעשים בעבודת יד.

איטלקי ים-תיכוני, בהנחיית השף חיים סלומון

סדנת אוכל איטלקי ים תיכוני המגיע מהאזורים הדרום מזרחיים של איטליה, עם שף הבית של 4Chef. סדנת בישול איטלקי ייחודית, עבור כל מי שרוצה ללמוד קצת יותר על המטבח האיטלקי ולמי שרוצה לגוון מהפסטות והפיצות המפורסמות.

סופיצה – מסעדה איטלקית בתל אביב, לרגעים שאין חשק לבשל

חזרתם אחרי יום ארוך בעבודה ואתם עייפים מידי בכדי להוציא את הסירים ולהתחיל לבשל? מחפשים מסעדה איטלקית כשרה בתל אביב? יש לנו עבורכם את הפתרון המושלם – סופיצה, מסעדה איטלקית בתל אביב, עם מגוון עשיר של מנות טעימות ומצוינות שיעשו לכם חשק לעוד. בשביל הרגעים שאין לכם חשק להכין הכל בעצמכם (וגם לרגעים אחרים) – הזמינו מקום עוד היום!