להיות פיצה יולו

כל הורה מכיר את החשש הקל שמלווה הליכה למסעדה. הילדים הקטנים אמנם יכולים לשבת ליד השולחן ולאכול, אבל באיזשהו שלב מתעורר יצר המשחק והם מתחילים להשתעמם. מסעדות איטלקיות בתל אביב מציעות למשפחות את התפריט המושלם – שילוב בין פיצה, פסטה ושאר מאכלים שכל המשפחה תאהב, אבל לא כולן מציעות פעילות נלווית שפותרת את בעיית השעמום והופכת את הילדים לחלק מהמקום.

במסעדת סופיצה אנחנו מזמינים את הילדים להפוך לפיצה יולו, כלומר להיות השפים שמכינים את הפיצה בעצמם!

להיות פיצה יולו במסעדה ידידותית לילדים בתל אביב

כל המשפחה משתתפת

הכנת פיצה היא אמנות שכיף ללמוד ביחד, עם כל המשפחה. לכן, אנחנו מזמינים משפחות שמחפשות מסעדות איטלקיות בתל אביב שבהן ילדים יכולים ליהנות ולהשתלב בקלות, להצטרף למשחק שלנו – הכנת פיצה בדיוק כמו באיטליה, עם הנגיעה הקטנה של הילד עצמו.

הארוחות אצלנו כוללות הפעלות לילדים שבמהלכן מקבלים הילדים משטח עץ, מערוך, בצק פיצה משובח וקמח ומרדדים את הבצק. הם מכינים את הפיצה שלהם ואנחנו דואגים לאפות אותה בתנור הלבנים שלנו שהופך כל בצק למאפה טעים ומזין.

יצרנו הפעלות לילדים שמשלבות בין הכנת הפיצה האהובה כל כך ובין ארוחה איטלקית איכותית ואותנטית, כך שכל אחד מבני המשפחה יוכל להנות. הילדים מתנסים בפעילות הכנת פיצה אמיתית, עם הבצק הכי איכותי שיש, הרטבים המעולים שלנו וכל התוספות שעושות נעים בבטן וטעים בפה.

הילדים לומדים על המטבח האיטלקי, תוך כדי ארוחה

לצד הכנת פיצה כפעילות שמעבירה את הזמן בהנאה ויוצרת שקט סביב השולחן, הילדים נהנים מערך מוסף. הם לומדים על אוכל ועל תרבות, על החיבור בין מרכיבים עונתיים שהופכים את המטבח האיטלקי לכל כך נפלא ובין הפיצה – מאכל שעבר כל כך הרבה שינויים והתאמות במהלך השנים, עד כי אנחנו כבר לוקחים אותו כמובן מאליו.

דרך הפיצה והכנתה בשיטה האיטלקית המסורתית הילדים לומדים על המטבח הצבעוני והמיוחד הזה, טועמים ומתנסים ומכינים בעצמם מאכל איטלקי אותנטי, בדיוק כמו שהוא צריך להיות. הכל בזמן הבילוי המשפחתי במסעדה.

ארוחה איטלקית לכל המשפחה

לצד הפעלות לילדים שבסופן הם מתענגים על פיצה משובחת שהם הכינו בעצמם, מציעה המסעדה מגוון רחב של מנות איטלקיות אותנטיות, שמאפשרות לכל אחד, בכל גיל, ליהנות מאוכל טרי, טעים ומלא בתשוקה, בדיוק כמו באיטליה.

אחרי שהילדים התנסו בהכנת פיצה והחלו לזלול אותה, אתם תוכלו להזמין פסטות טריות עם רטבים ותוספות שכולם אוהבים, כריכים, מרקים נפלאים, סלטים ועוד מגוון רחב של מנות איטלקיות שעושות חשק לקחת את כל המשפחה לטיול באיטליה.

אם אתם מחפשים מסעדות איטלקיות בתל אביב שמתאימות לכל המשפחה, גם לבילוי עם ילדים קטנים, מסעדת סופיצה היא המקום בשבילכם. אנחנו מזמינים את הילדים (ואתכם) להפוך לפיצה יולו, להכין פיצה משובחת לגמרי בעצמם וללמוד על המטבח האיטלקי שהוא מקור המאכל המיוחד והאהוב הזה.

מעוניינים בפעילות ייחודית לילדכם במסעדה ושגם הם יהפכו לפיצה יולו? הזמינו מקום בטופס הבא:

[]
1 Step 1
שם מלאyour full name
טלפוןyour full name
לאיזה תאריך תרצה את ההזמנהof appointment
שעהyour full name
Previous
Next