מרקים ייחודיים ששווה להכין בחורף

החורף הגיע ואנחנו כבר עומדים מעל לסירים, מוסיפים תבלינים, מערבבים עשבי תיבול ומשחקים בירקות – כי זה מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות. קר בחוץ ולכן צלחת מרק חמה ומהבילה היא לא רק עניין של טעם, אלא יש בה אלמנט מרפא לגמרי.

כשמדובר במרקים, אנחנו חושבים מחוץ לקופסה, מאפשרים לכם ליהנות מצלחת מרק בין אם אתם מחפשים מסעדה טבעונית בתל אביב שבה אפשר לבחור מרק בלי חשש או להזמין מרק מופלא מהמרקיה עד המשרד.

מרקיה עד המשרד - מגוון מרקים ייחודיים בסופיצה

אז אילו מרקים נמצאים בתפריט שלנו – שכולל למעלה מ-50 סוגי מרקים?

תכירו את המרקים של סופיצה, מסעדה איטלקית כשרה שאוהבת מרקים, בחורף ולא רק.

מרקי ירקות עשירים ובעיקר מינסטרונה

מינסטרונה איטלקי הוא כנראה המרק העשיר והמזין ביותר שתוכלו לפגוש בחורף הקרוב. בין אם מדובר במסעדות ברומא או מסעדות איטלקיות בתל אביב, זהו המרק הכי קלאסי מארץ המגש.

השילוב בין השעועית, הפסטה, הירקות והציר העשיר, שאצלנו עשוי מעגבניות איכותיות, מספק ארוחה מושלמת ומשביעה. זה מרק מעולה ליום גשם שבו לא מתחשק לצאת מהמשרד. אנחנו מציעים שירותי מרקיה עד המשרד שישאירו אתכם שבעים, יחד עם כל הצוות מסביב.

מרקי עדשים וקטניות בכלל

עדשים ושאר הקטניות מספקים בסיס מעולה להכנת מרקים חורפיים, בריאים ומזינים. מרק העדשים שלנו כולל עדשים כתומות וירקות כתומים והוא אחד האהובים על הלקוחות הקבועים שלנו. גם מרק האפונה שלנו, שמוכן על בסיס של אפונה, בצל, סלרי וכוסברה, הוא מרק סמיך ומשביע שהופך את כל היתרונות הבריאותיים של הקטניות לברורים מאליו, והטעם – חלומי.

מרקי קרם ירקות וקטניות

לפעמים כל מה שמתחשק היא תחושה של משי על הלשון, משהו רך ונעים שמחמם את הבטן מבפנים. מרקי הקרם שלנו, ובעיקר מרק הערמונים האהוב שמוכן על בסיס קרם ערמונים, שמנת וערמונים קלויים, הם הבחירה של כל מי שמגיע ומתחשק לו משהו נעים וטעים, אך גם קליל.

מרקים קלאסיים שמזכירים לנו את הבית

סופיצה היא מסעדה איטלקית כשרה ולכן אנחנו לא משלבים בשר בתוך המרקים שלנו, אבל מרק החרירה המרוקאי שלנו, שעשוי על בסיס של גרגרי חומוס מספק מענה לכל הטבעונים שרוצים ארוחה קלאסית מהבית, בלי בשר.

אם אתם מחפשים מסעדה טבעונית בתל אביב שמגישה מרקים עשירים, שווים וטעימים מאד, שמתחלפים ומתעדכנים כל הזמן, זה בדיוק הזמן לבוא ולטעום.

לפעמים המרק הוא בעצמו התירוץ

אנחנו מאמינים שמרק יכול להיות ארוחה בזכות עצמו ולכן אנחנו משקיעים לא מעט מחשבה במשחק בין ירקות, עשבי תיבול, צירי ירקות מיוחדים, קטניות ופסטות. כך נוצר לו מקום שאפשר להגיע אליו ולאכול ארוחה משביעה ביום חורף קר, שכולה מוגשת בקערה אחת נפלאה.

הסוד שלנו למרק מוצלח הוא פשוט דמיון ויצירתיות – אלו משלבים עם חומרי גלם מעולים שנבחרים בקפידה. מרק טוב לא צריך יותר מאלו.

להזמנת מרקיה עד המשרד לחצו כאן