5 מאפיינים בולטים שתמצאו במסעדות איטלקיות

נכון, כל מסעדה היא שונה מאחרת ולכל מסעדה יש את הייחודיות שלה ואת החוויה שהיא מציעה ללקוחותיה. אבל יש מאפיינים שמשותפים למספר מסעדות אשר מכינות אוכל מסוג מסוים, כמו למשל שבכל מסעדת על האש, תמיד יציעו לנו את כל הסלטים שנערמים על השולחן לפני שבכלל הוצאנו מילה מהפה. ישנו מבחר גדול של מסעדות איטלקיות בתל אביב – בואו נבחן מה משותף למסעדות איטלקיות? ומה נמצא בכל מטבח איטלקי שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו?

אווירת המקום

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לפגוש כשאנחנו נכנסים למסעדה איטלקית – היא האווירה של המקום. בדומה למסעדות מקומיות באיטליה, אווירה של כל מסעדה איטלקית צריכה להיות חמימה, משפחתית ומזמינה. בדרך כלל הקירות יהיו בצבעי עץ אדמדם או נטייה כללית לצבע עץ כהה, זאת באמצעות צבע או באמצעות ציפוי עץ של קירות המסעדה הפנימיים. צוות המקום שיקבל את פנינו יהיה אדיב ויגרום לנו להרגיש כאורחים בבית יותר מאשר במסעדה. אווירת המסעדה האיטלקית הינה מסורת מהמסעדות המשפחתיות של איטליה.

מאפייני התפריט

התפריט האיטלקי יכיל הרבה מנות צמחוניות ואף טבעוניות, שכן פסטות מסוגים רבים וכן פיצות, הן בדרך כלל ממוצרים שמצויים בטבע. זה לא אומר שאין מסעדות איטלקיות בשריות – כלל וכלל לא, אבל בכל מקרה התפריט יכיל מגוון אפשרויות לצמחוניים ולטבעוניים שבינינו. אכן, תפריט מגוון הוא אחד מהמאפיינים הבולטים של המטבח האיטלקי, שמציע פסטות, פיצות, נקניקיות ועוד מאכלים מארץ המגף.

מה נמצא במטבח איטלקי?

אוקי אז הדבר הראשון שצריך לקפוץ לנו לעין, אם נוזמן להיכנס למטבח של מסעדה איטלקית, הוא טריות ואיכות מוצרי הגלם. במסעדות איטלקיות טובות, משתמשים רק בחומרי גלם טריים ואיכותיים. העגבניות מושלמות, הבזיליקום מריח למרחקים והפסטה מוכנה במקום. הדבר השני שנמצא במטבח, הוא תנור לבנים – אחרת איך יכינו לנו פיצה איטלקית איכותית, כמו שאנחנו מצפים לקבל במסעדה איטלקית? תנור לבנים חייב להיות חלק מנופה של כל מסעדה איטלקית שמכבדת את עצמה. הדבר השלישי שנמצא במטבח – הוא שף וצוות שעובדים בהרמוניה ותוך שמירה על מצב רוח מרומם – איך אומרים? אוכל עושים באהבה…

מסעדה טבעונית בתל אביב

אם אתם רוצים לצאת לאכול במסעדה טבעונית, שיש בה תפריט מגוון בשלל מנות איטלקיות איכותיות וטעימות, סופיצה היא בהחלט המסעדה שאתם צריכים להגיע אליה. זוהי מסעדה איטלקית שכונתית, אשר מציעה לכם מנות טעימות מהמטבח האיטלקי, כמו: פסטות, פיצות, קלזונה ועוד. אצלנו תמצאו מנות איטלקיות קלאסיות, דוגמת פסטה אלפרדו או פסטה ברוטב עגבניות וכן מנות ייחודיות לסופיצה בשלל טעמים נפלאים, כמו פסטה בקרם תרד.

רעבים לאיטלקייה בצהריים?

סופיצה מזמינה אתכם לאכול גם בשעות הצהריים, באווירה נעימה ומזמינה אצלנו במסעדה. בימי החורף הקרירים, תמצאו בתפריט גם מבחר מרקים שיחממו לכם את הבטן ואת הלב. רוצים אוכל איטלקי?

בואו! אנחנו מחכים לכם בסופיצה- מסעדה חלבית כשרה.