4 לוקיישנים רומנטיים לסיום יום כיף בתל אביב

תל אביב היא עיר של קיץ, אבל תתפלאו כמה יפה היא יכולה להיות בסתיו. בין הרחובות הסואנים והסמטאות הישנות תוכלו למצוא פינות חמד רומנטיות שיהפכו יום כיף בתל אביב לחוויה זוגית מאתגרת. אם אתם מחפשים רעיונות יש לנו את הטובים ביותר

יום כיף בתל אביב וביקור בסופיצה
SOUPIZZA – להיות בתל אביב ולהרגיש איטליה

אין כמו יום כיף בתל אביב המסתיים בארוחה רומנטית עשירה בטעמים. דמיינו לעצמכם שולחנות מכוסים במפות משובצות כמו בסרטים, נרות, פסקול מתנגן ומזכיר לכם את החופשה הרומנטית האחרונה שחלקתם יחדיו. אחרי מבט חטוף בתפריט אתם כבר תהיו רעבים ותרצו לטעום זיכרונות מאיטליה, מרקים טריים בטעמים של בית ואינספור פינוקים הנעשים באהבה ובפשטות. הקסם ב SOUPIZZA הוא שהמטבח תמיד שומר על אלמנט ההפתעה ועל כן, בכל פעם שתגיעו תוכלו לשמוע על מנות ספיישל או מרקים חדשים לפי עונות השנה. יש למה לחכות.

סיור סגווי בטיילת תל אביב בשקיעה – ככה זה כשיש שניים

אתם עובדים כל כך קשה, מנסים לגנוב זמן לבלות יחדיו ונמאס לכם לעשות עוד בינג’ מול המסך בסופשבוע? הגיע הזמן להתגלגל אל עבר יום כיף בתל אביב. זאת ההזדמנות שלכם לראות את תל אביב מזווית שעדיין לא ראיתם ולקבוע דייט רומנטי בשקיעה עם בן או בת הזוג בשעה שהגלים מתנפצים על המזח. אין סיכוי שאתם לא מכירים את הסגווי – כלי תחבורה הממונע באמצעות חשמל בלבד. ההנעה החשמלית שלו מסייעת לשמירה על איכות הסביבה וכן מצמצמת את רמת זיהום האוויר. בערים הגדולות ברחבי העולם משתמשים בסגווי לא רק לצורך התניידות יומיומית באזורים עירוניים כי אם גם במהלך סיורים חווייתיים ברחבי העיר. תוכלו למצוא סיורי סגווי בתל אביב למשל שהופכים כל יום פנוי ליום כיף לזוגות אוהבים.

תרשו לעצמכם להרפות – יום כיף בספא

נכון שתל אביב היא עיר שעובדת ללא הפסקה, אבל אם תתאמצו תוכלו לגלות עשרות מקומות שיעניקו לכם את הקינוח הטוב ביותר לכל יום כיף בתל אביב. כי כל סיום של יום כזה מתחיל במיטת טיפולים ומגבת רכה ומשם הדרך לעיסוי זוגי מפנק קצרצרה.
תוכלו לבחור מראש גם חבילות הכוללות לינה סוויטות מפנקות, שימוש במתקני ספא ואפילו כוס קוואה צוננת שתרענן לכם את היום המשותף.
רבותיי ההיסטוריה חוזרת – סיור זוגי בשוק הפשפשים ביפו
תמיד רצית להחליף את שולחן הקפה בסלון ולא היה לך זמן? הוא תמיד התלונן על מנורת הקריאה שלך ועדיין לא מצאת משהו אחר שאת אוהבת? רוצים לרכוש יצירת אומנות ישראלית מקורית במחיר השווה לכל נפש? כנראה שהגעתם למקום הנכון. בין סמטאות שוק הפשפשים הציורי ביפו תוכלו ליצור לעצמכם יום כיף בתל אביב ולבלות יחדיו באוויר מיוחדת. בימי שישי ושלישי תוכלו להתרשם מיצירות האומנות המקוריות בשוק היווני ובשאר ימי השבוע להריח את ההיסטוריה מכל חנות ודוכן. בסיום הסיור תוכלו לחלוק יחדיו מאפה טרי ממאפיית ‘אבולפעיה’ או לשתות יחדיו קפה באחד מבתי הקפה הפזורים באזור.

והכי חשוב? שתיהנו לבלות בזמן איכות קסום ומרגש.