רעיונות לפעילות עם הילדים בתל אביב בימי החופש

ילדים אוהבים חופש, אבל לא יותר מדי. וההורים? בוודאי עוד פחות כאשר הם צריכים גם לשמש אנשי הווי ובידור של האנשים הקטנים, גם למצוא תעסוקה איכותית, גם להצליח לתמרן בין החופשות לעבודה, וגם לשמור על מצב רוח טוב וקור רוח. לא משנה באיזו פעילות תבחרו, תוכלו תמיד לסיים כל בביקור בעיר הגדולה בארוחה כלבבם בכל מסעדה ידידותית לילדים בתל אביב. העיר תקדם אתכם בברכה גם בחוף הים שלה, שבו תמיד יהיה לכם מה לעשות, במתקנים השונים לאורך החוף ובגנים הציבוריים. ויש גם את שוק הכרמל, בו תוכלו לחפש מציאות ודוכני ממתקים מיוחדים, ולעלות משם לנחלת בנימין על כל החנויות המיוחדות שלה. רצוי לבקר במקום בימי היריד של האמנים, אז תמצאו אטרקציות רבות לילדים, ולמבוגרים.

מסעדה ידידותית לילדים בתל אביב

ערכת פיצה לכל ילד

ילדים אוהבים פעילות, אבל גם אם תושיבו אותם ליד שולחן אוכל שיש עליו פיצה וגלידה זה יספיק להם. אם תוסיפו להם גם פעילות יצירתית, הם ישמחו להיות שעה – שעתיים לבד עם היצירה שלהם. פסגת היצירה תהיה בישול, כמובן, עשייה מבורכת שמפעילה את מרבית החושים. במסעדת סופיצה כבר הבנו את זה מזמן, ולכן אנו מציעים לילדים אטרקציה נהדרת – ערכת בישול משלהם. אם אתם רוצים ללמד אותם לעבוד עם חומרים, ולהבין קצת בכימיה ופיזיקה של הבישול, אתם יותר ממוזמנים להתנסות בכך במסעדת סופיצה. הילדים יקבלו ערכת “פיצה-יולו”, כלומר איש פיצה, שתכלול משטח עץ, מערוך, בצק וקמח, והם יוכלו ללוש ולרדד להם פיצה, אותה יאפו אח”כ בתנור המסעדה. זהו בילוי מקורי לכל הדעות ומשהו לזכור אותו לזמן רב.

קניות, מוזיאונים ותרבות

מלבד סרטי קולנוע שתמיד תוכלו למצוא בבתי הקולנוע המעטים שנותרו, יש כמובן את הקניונים שתוכלו לבקר בהם בפינות הפעילות המיוחדות ובחנויות, כדי להצטייד בכל מה שנחוץ לכם לבית הספר. בתל אביב תוכלו לבקר גם במוזיאונים המעניינים ביותר, כולל מוזיאון תל אביב על סדנאות האמנות שבו, או מוזיאון ארץ ישראל שערוך תמיד לילדים ולכן יש בו המון אטרקציות וידע רב ומעניין שהקטנטנים יהנו לספוג. אל תשכחו גם את הפלנטריום, את שוק הפשפשים ביפו, ומתחם המדיטק בחולון, שכולל בתוכו מוזיאונים של מדע ושל עיצוב לילדים ובכלל. בסיום יום עתיר פעילויות, תמיד תוכלו לקנח באיזו מסעדה ידידותית לילדים בתל אביב.

גלידות וממתקים

סביר להניח שהילדים ירצו בעיקר גלידות וממתקים, במיוחד בימים חמים אלה, אבל ההורים יכולים לשמש דוגמא, ולעודד את הילדים לנסות מסעדה עם תפריט מלא ובריא, כדי שיאכלו משהו מזין ולא רק מזון מהיר. במסעדות האיטלקיות של תל אביב, כמו סופיצה, תוכלו לקבל תפריט שכל ילד יאהב, ובנוסף הם ייהנו מהמזון הטעים, ואתם תהיו מרוצים מכך שהם אוכלים אוכל מזין.