מרקיה איטלקית עד המשרד

דמיינו לעצמכם יום קר וגשום שבו כל כך קר עד שכל מה שאתם רוצים הוא לחבק קערת מרק חמימה. אתם חולמים על מרק האפונה, מרק הירקות או מרק הבצל הכל כך טעים שאכלתם. אותו טעם שעומד לכם על קצה הלשון.

אלא מה? המרק הכי קרוב מחכה לכם בסופר, כאבקה, לא טעימה ולא בריאה או מחכה לכם במקרר בבית. לנו יש את הפתרון הטוב ביותר לרגעים האלו ממש – שבהם המרק הוא ממש לא רק תירוץ.

מרקיה עד המשרד הוא שירות של מסעדת סופיצה, מסעדה חלבית כשרה שמביאה עד אליכם מרקים נהדרים, עונתיים ובריאים שמגיעים עד המשרד.

אנחנו באים עם הסירים והקערות ומגישים לכם בר מרקים מושלם, שבו כל אחד יכול לבחור את המרק האהוב עליו ולהתכרבל איתו.

מגוון מרקים בשירות מרקיה עד המשרד

פתרון מעולה לאירועים מיוחדים

אם אתם מחפשים מסעדות איטלקיות בתל אביב שמגישות מאכלים משובחים מארץ המגף, ביניהם גם המרקים המשובחים והידועים של איטליה, הגעתם למקום הנכון.

מסעדת סופיצה היא הכתובת שלכם להקמת בר מרקים חם וטעים בכל אירוע במשרד. בין אם מדובר בארוחת צהריים ללקוחות החברה, ביום של השקת מוצר או פשוט באירוע גיבוש מיוחד לעובדים, אנחנו מביאים אליכם את המיטב של התפריט האיטלקי שלנו ומאפשרים לכם ליהנות ממרקים מצוינים הכי קרוב לחדר הישיבות או לאולם האירועים.

אז למה זה כדאי לכם בעצם?

  • כי המרקים שלנו משתנים כל הזמן לפי העונות, מורכבים ממצרכים וחומרי גלם איכותיים ומקבלים את כל תשומת הלב, החום והאהבה שיש במטבח האיטלקי.
  • כי אין דבר יותר נעים ומחמם בחורף מאשר צלחת מרק חמה וטעימה.
  • כי לא צריך לצאת מהמשרד בגשם ולחפש אוכל חם, בריא וטעים. אנחנו באים עד אליכם.

חשוב לנו שתדעו: מסעדת סופיצה היא לא רק מרק. המרקים שלנו הם חלק מתפריט עשיר שכולל פסטות נפלאות, פיצות פריכות שמזכירות את הביס הכי טעים שאכלתם באיטליה ומגוון רחב של תוספות מיוחדות.

אם אתם מחפשים מסעדות רומנטיות בתל אביב לארוחה איטלקית מושלמת אנחנו מזמינים אתכם לבוא לבקר אצלנו. צהריים של מרק במשרד, פסטה בשניים לארוחת הערב אצלנו.

להזמנת מרקיה עד המשרד לחץ כאן