מסעדת פסטות בתל אביב

רומנטיקה, תשוקה, ריחות נפלאים, טעמים חזקים – זהו המטבח האיטלקי. כשאנחנו מחפשים על מסעדות איטלקיות בתל אביב אנחנו רוצים לקבל תפריט אותנטי, כאילו אנחנו סועדים את ליבנו מתחת למבנים העתיקים של רומא, אווירה רומנטית כמו שיש רק באיטליה ותחושה של נסיעה למקום רחוק, דרך הצלחת.

לא חייבים לחפש רחוק כדי למצוא מסעדת פסטות בתל אביב שמסמנת וי על שני הדברים – גם פסטות איכותיות וגם רומנטיקה. מסעדת סופיצה מזמינה אתכם לטעום פסטות נהדרות ולהנות מארוחה רומנטית במרכז תל אביב, ממש כמו באיטליה.

תפריט הפסטות שלנו

תפריט הפסטות של סופיצה

הזמינו מקום עוד היום

[]
1 Step 1
שם מלאyour full name
טלפוןyour full name
לאיזה תאריך תרצה את ההזמנהof appointment
שעהyour full name
Previous
Next

מסיציליאנה ועד לטומאטינה – מה מתחשק לכם היום?

מסעדות רומנטיות בתל אביב לא חסרות, אבל המטבח האיטלקי, כאשר הוא מקבל את ההתייחסות הראויה לו, מנצח והופך כל מקום לרומנטי מאד. במסעדת סופיצה, מסעדה חלבית כשרה שנמצאת במרכז תל אביב, ברחוב יהודה הלוי, תמצאו תפריט עשיר של פסטות מעולות עם תוספות טריות ועונתיות שמזכירות את איטליה האמיתית.

במסעדה מייצרים פסטה טרייה עבודת יד מסוגים שונים – ביניהם פפרדלה, ניוקי, קזרצ’י ורביולי. בנוסף, מציעה המסעדה גם פסטה מחיטה מלאה או ללא גלוטן.

בין המנות השונות במסעדה תמצאו את הטומאטינה – מנת הפסטה הבסיסית והמשביעה כל כך שהיא פשוט איטליה על צלחת – רוטב עגבניות עסיסי, עגבניות שרי שמטופלות בקפידה, שום ובזיליקום – השידוך הירוק- אדום-לבן שאין איטלקי ממנו.

בנוסף, תוכלו למצוא במסעדה מנה כמו פסטה סיציליאנה שמביאה את כל מה שאנחנו אוהבים בסיציליה אל הצלחת – זיתי קלמטה מעולים, גבינת פטה בחמאה, יין, עגבניות מיובשות, פטריות ושום הופכות את הפסטה לחגיגית ורומנטית במיוחד, אפילו עם שום בצלחת.

מסעדות איטלקיות בתל אביב או בכל מקום אחר לא יהיו אותנטיות בלי מנת פסטה אלפרדו – רוטב שמנת עשיר עם פטריות שעוטף את הפסטה ומייצר מנה שהיא כל כך אהובה בכל העולם.

מסעדת פסטות בתל אביב, פסטה כמו באיטליה

 לזניה בתנור לבנים – מנה מיוחדת שמתחלפת מדי יום

רומנטיקה היא גם לחלוק מנה חמה וטעימה, כזו שמזכירה תחושה של בית. הלזניה של סופיצה נאפית בתנור לבנים ברגע ההזמנה והמילוי שלה מתחלף מדי יום בהתאם לחומרי הגלם העונתיים ולמה שקורה במטבח.

זוהי הזדמנות לחלוק יחד מנה רומנטית במיוחד, שיש בה הכל. תשוקה, טעמים איטלקיים חזקים, מרקמים שונים וקסם אמיתי שמביא את איטליה לצלחת. שלבו לצדה כוס יין טובה ותקבלו ארוחה מושלמת לדייט.

לצד הלזניה, תמצאו בתפריט הפסטות פסטות נוספות מפתיעות במיוחד, ביניהן הפסטה הירוקה שעטופה בקרם תרד משובח, זוקיני וגבינת פטה או הקרמה די בטטה שבה מתחברים יחד תרד, ברוקולי ופסטה מעולה ונעטפים בקרם בטטה מתובל וטעים.

אם אתם מחפשים מסעדות רומנטיות בתל אביב שמביאות אליכם את רומא ואת האווירה מלאת התשוקה שבעיר האיטלקית, סופיצה היא הכתובת שלכם. קטנה, משפחתית ונעימה, היא מזכירה את המסעדות הקטנות של איטליה, אלו שבהן האוכל האיטלקי הוא הכוכב האמיתי – וגם הסועד.