מסעדות איטלקיות כשרות – האם זה שילוב אפשרי?

המטבח האיטלקי הוא אחד המטבחים האהובים בעולם, אך הוא לא תמיד מטבח כשר. מי שטייל באיטליה יודע שסוגיית הכשרות היא לא פשוטה והחיפוש אחר מסעדות איטלקיות כשרות שמשלבות בין האוכל המופלא הזה ובין תקני הכשרות המתאימים למטיילים יהודים שומרי כשרות יכול להימשך זמן רב. האם יש דבר כזה מסעדה איטלקית כשרה? איך הופכים את המאכלים הפופולריים לכשרים? על כך נענה במאמר זה.

האם יש דבר כזה מסעדה איטלקית כשרה?

ישראל היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר ליצירת מטבח איטלקי כשר. בכל רחבי הארץ אפשר למצוא מסעדות שמגישות את המטעמים האיטלקיים הפופולריים שאנחנו כל כך אוהבים ועם זאת שומרות על כשרות. לרוב תמצאו מסעדות חלביות כשרות שאינן משלבות מן הסתם בתפריט מנות בשריות.
בעוד שבאיטליה מנות הפסטה האהובות יוגשו עם שילוב בין בשר ושמנת או גבינת פרמזן, כאן בארץ מביאים אל השולחן את האופציות החלביות שמספקות מענה למי ששומר כשרות. ישנן מסעדות בשריות שמגישות רק תפריט בשרי איטלקי, אך אלו נדירות יותר מהמסעדות החלביות.
גם בעולם הפיצות אפשר למצוא לא מעט אופציות כשרות, כשמה שנעדר מהתפריט הם הנקניקים שבדרך כלל משולבים על גבי הפיצה באיטליה או קציצות הבשר שמהוות גם הן תוספת פופולרית לפיצה האיטלקית האהובה. כאן בארץ שומרים על האופציה הכשרה באמצעות ירקות, גבינות שונות, תיבול מעניין ותוספות צמחוניות אחרות.

מסעדות איטלקיות כשרות בתל אביב זה סופיצה

איך הופכים את המאכלים הפופולריים מאיטליה לכשרים?

מסעדות איטלקיות כשרות נעזרות בלא מעט יצירתיות ודמיון כדי להפוך את המנות הקלאסיות של המטבח האיטלקי לידידותיות עבור מי ששומר על כשרות.

פיצות:

כאמור מסעדות חלביות כשרות שמציעות פיצות איטלקיות נמנעות מלהגיש אותן עם תוספות בשריות. לא תמצאו בהן שילוב בין גבינות ובשר, שיישאר מחוץ לדלתות המסעדה. הגבינות בהן ישתמשו במסעדות אלו יהיו בעלות הכשר בד”צ ולרוב לא מיובאות אלא מיוצרות במחלבות ומפעלי גבינות כאן בישראל.

פסטות:

הפסטות האהובות כל כך נשארות נאמנות למטבח האיטלקי בלי להתאמץ יתר על המידה. מסעדות איטלקיות כשרות מציעות מנות פסטה על בסיס חלבי, כלומר ללא בשר או נקניקים. פסטות כמו פסטה פרימוורה, רביולי במילוי ירקות או גבינות, ספגטי בשמנת ופטריות ועוד מגוון רחב של מנות פסטה ידידותיות לקהל שומר כשרות ואין צורך לוותר על יותר מדי מרכיבים.
במסעדות המגישות מנות בשריות האתגר הוא גדול יותר. בעוד שמסעדות חלביות כשרות פשוט מוציאות מהתפריט את הבשר ובכך יוצרות מנות פסטה צמחוניות וכשרות, במסעדות בשריות כשרות צריך לוותר על גבינת הפרמז’ן שהיא בגדר חובה במטבח האיטלקי, על החמאה שלעיתים משמשת כבסיס לרוטב ועל השמנת.

הזמינו מקום עוד היום

[]
1 Step 1
שם מלאyour full name
טלפוןyour full name
לאיזה תאריך תרצה את ההזמנהof appointment
שעהyour full name
Previous
Next