מה מציעה לנו תל אביב מבחינה קולינרית?

פיצה ורדהאנחנו שומעים על תהפוכות קולינריות בכל מיני ערים בארץ. מעכו ועד אילת, מהרצליה ועד לירושלים, אבל יש מקום אחד שתמיד מבטיח לנו את הבשורה החדשה והוא נחשב למבשר דרך ברמה הבינלאומית. תל אביב היא ללא ספק הבירה הקולינרית של ישראל. זה המקום שאליו מתנקזים השפים, הטרנדים וההשפעות החמות בתחום האוכל. זה המקום שבו ההצע הוא עצום וכל אחד יכול לבחור איפה ומה לאכול. אז איך מוצאים את עצמנו בתוך בליל האפשרויות שמציעה תל אביב?

קווים לדמותה של בירה קולינרית

נסו לחפש מסעדה איטלקית בתל אביב ותגלו עולם שלם. מפסטות ועד פיצות איכותיות, ממסעדה סיציליאנית ועד למסעדה שמביאה דווקא את טוסקנה אל הצלחת. בירה קולינרית היא בדיוק זה, היא מאפשרת לכל אחד מאיתנו להגשים פנטזיה של ארוחה מושלמת.
בין אם מתחשק לזלול טארט אגסים ושקדים או לאכול פלאפל עסיסי, תל אביב מציעה את הכל מהכל. אפשר למצוא בה מסעדות שמגישות מנות מדויקות ממגוון רב של מטבחים, להתנסות בטעמים חדשים בכל ערב, לשנות סגנון ולהפתיע זה את זה בכל הזדמנות חגיגית או סתם כשמתחשק לאכול משהו שהוא לא כריך עם קוטג’.

טרנדים שנוחתים ישר אל הצלחת

בכל תפריט של מסעדה איטלקית בתל אביב או בכל מקום אחר תוכלו למצוא מנות קלאסיות, מפיצה ברוטב עגבניות עסיסי ועד לפסטה בתוצרת יד שאי אפשר לעמוד בפניה. אל המנות הקלאסיות האלו ואל כל מנה קלאסית אחרת מצטרפים מדי פעם טרנדים שמגיעים מכל רחבי העולם ומשפיעים על מסעדות בכל סגנון.

תל אביב היא המקום שבו נוחתים הטרנדים החמים לפני כל המקומות האחרים. כך למשל פתאום צצים בכל רחבי העיר מקומות קטנים שמגישים רק מרק בחורף, עם שפע של מרקים חמים שאפשר לקחת בכוס ולשתות, ממש כמו באירופה.

ולפתע, המטבח הוייטנמי נוחת בתל אביב והפיצה הדקיקה מחליפה את מקומה של הפיצה העבה והמוכרת. כל טרנד כזה מקבל התייחסות קודם כל בתל אביב ומי שרוצה להישאר מעודכן, צריך להגיע אל העיר הלבנה.

איך מוצאים בתוך תל אביב את המנה שמתחשק לכם לאכול עכשיו?

  • פרסומים במדיה הדיגיטלית: פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וניוזלטרים, זהו המקום שמאפשר לכם להישאר מעודכנים ולדעת מה קורה בכל המסעדות הכי שוות בתל אביב. כדאי לעקוב אחר המסעדות שאתם אוהבים וכך תדעו בדיוק מתי כדאי להזמין מקום ולהתחיל לפתח את בלוטות הטעם.
  • מגזינים מקומיים: יש לא מעט מקומות שמעדכנים באופן קבוע מה קורה בזירה הקולינרית של תל אביב, מטיים אאוט ועד עכבר העיר, ממדורי האוכל ומגזינים כמו על השולחן ודרך האוכל ועד למדורים בפורטלים – כמו וואלה אוכל, אוכל טוב במאקו ואחרים.
  • מגייסים חברים חובבי אוכל. קוראים להם Foodies והם הדבר שאתם הכי צריכים אם אתם רוצים להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בתל אביב.

ממסעדות רחוב שמגישות פלאפל, שווארמה וסביח דרך מסעדות איטלקיות בתל אביב שמביאות אליה אל רומא ועד למסעדות גורמה של שפים נחשבים, תל אביב מציעה הכל מהכל. אם תישארו מעודכנים תוכלו לחוות בה שבוע אחר שבוע רגעים מושלמים של הנאה קולינרית. בעיר בלי הפסקה.