מה חשוב לנו כשאנו מחפשים מסעדה ידידותית לילדים?

למרות שהחופש הגדול נגמר, אנחנו עדיין מוצאים את עצמנו לא פעם משוטטים עם הילדים מחוץ לבית. בדרך כלל הטיול מחוץ לבית מלווה בארוחה במסעדה. בין אם אתם מחפשים מסעדות ידידותיות לילדים בתל אביב או נמצאים בשלבים של תחקיר לקראת נסיעה משפחתית לחופשה בחו”ל, יש כמה מאפיינים של מסעדות המתאימות לילדים.

 

אז איך מזהים מראש מסעדה שהילדים יהנו בה? הנה כמה דברים שאנחנו לא מוותרים עליהם.

תפריט ידידותי לילדים:

בראש ובראשונה מסעדות ידידותיות לילדים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ צריכות להציע תפריט שיש בו אוכל שילדים יכולים לאכול. מפסטות ועד פיצות, מסלטים טריים ועד למנות בשריות, לילדים מגיע להנות מכל ביס בדיוק כמו המבוגרים.

מנות מורכבות מדי, עמוסות בתיבול ובמרכיבים לא שגרתיים, יכולות לגרום לילדים להירתע, לכן כדאי לבחור במסעדה שיש בה תפריט ילדים עשיר ואיכותי, שמדבר בשפה של הילדים ומציע להם מאכלים מוכרים ואהובים, עם טוויסט של המקום.

מנות מיוחדות שילדים אוהבים

אוכל בריא ואיכותי:

ילדים אוהבים פסטה ופיצה גם כשהיא מגיעה ממקור לא איכותי כל כך, אבל אנחנו ההורים יודעים לעשות את האבחנה שתאפשר לילדים שלנו לאכול את האוכל הכי בריא והכי מזין.

בחירה במסעדה שמגישה אוכל עם הרבה שומן, סוכר וחומרים משמרים היא לא בחירה טובה ולכן כדאי לבחור במקום ששם דגש על חומרי גלם בריאים, על תהליכי בישול מזינים ובריאים לגוף ועל אוכל טרי ככל האפשר.

אווירה נעימה שמתאימה למשפחה:

גם אם הילדים שלכם מכירים את עולם המסעדות ומבלים במסעדות ובתי קפה באופן קבוע, הם לא ירגישו בנוח במקום שמעוצב ומעביר תחושה של “מבוגרים בלבד”.

מקום חשוך למשל הוא לא מקום שיגרום לילדים להרגיש בנוח. כדאי לבחור במסעדה נעימה ומוארת, שמציעה גם בשעות הערב מקום חמים ומזמין.

שירות טוב וחייכני:

לילדים יש דרישות תוך כדי הארוחה ואחריה, הם מאבדים סבלנות ורוצים לסיים ולשחק, להשתולל או סתם לחפש עניין במקום אחר. שירות סבלני, שמדבר בגובה העיניים, שמוציא את המנות של הילדים במהירות, שמספק להורים מידע על כל המרכיבים או הבישול של המנות הוא שירות שמקל על המשפחה בכל שלבי הארוחה.

מלצרים שמסתדרים עם משפחות ועם ילדים, שמחייכים ושיוצרים אווירה טובה הם חובה בכל מסעדה שמארחת ילדים ומשפחות ולמעשה בכל מסעדה שהיא. מסעדות ידידותיות לילדים בתל אביב מבינות את הקצב של הארוחה, את הקושי של ההורים לשלוט לפעמים בילדים שמאבדים סבלנות ואת הצורך בסבלנות כלפי הילדים. הכל צריך לבוא לידי ביטוי בשירות של המלצרים.

בילוי במסעדה עם ילדים הוא אתגר לא פשוט גם עבור הורים קלילים ומנוסים בנושא. בחירה במסעדות ידידותיות לילדים מקלה באופן משמעותי על הבילוי והופכת אותו לנעים וטעים עבור כל המשפחה.

הזמינו מקום לכל המשפחה

[]
1 Step 1
שם מלאyour full name
טלפוןyour full name
לאיזה תאריך תרצה את ההזמנהof appointment
שעהyour full name
Previous
Next