מאכלים מיוחדים לחג השבועות

לא קיים חג בעל שמות וכינויים רבים כל כך כמו חג השבועות: מהרשמיים יותר כמו “חג הביכורים” ועד הרשמיים פחות, כמו “חג הגבינות”. אנחנו היינו רוצים להעניק לחג הזה עוד כינוי בלתי רשמי שאנחנו חושבים שגם הוא מתקבל – “החג האיטלקי”.

גבינות, גבינות ועוד…

אז למה ה”חג האיטלקי”? התשובה המתבקשת כמובן, היא בעצם התפקיד המרכזי שתופסת הגבינה גם בחג השבועות וגם במטבח האיטלקי. אבל לא רק. לרוב בשולחן החג, אנחנו מחליפים את תבשילי הבשר והדגים במאכלים חלביים מבוססים על קמח, שמן זית ושלל ירקות בשלל צבעים. יש משהו בחג הזה שמבקש מאתנו להתחדש עם בוא האביב ולהתכונן לשמש החמימה של הקיץ, כמעט כמו המטבח האיטלקי, שהוא כולו חגיגה של עונות השנה השונות וגם הוא קורא לנו לחגוג כל עונה ועונה. אלו הם למעשה המאפיינים והמאכלים שהפכו את המטבח האיטלקי למפורסם בעולם כולו.

שבועות עם סופיצה

מזמינים ואוספים! קישים, לזניה, ערכת פיצה להכנה ביתית, סלט פסטה, עוגת גבינה אפוייה ניו יורק סטייל.
הזמנות מתקבלות עד יום ראשון 28.5 בשעה 16:000, איסוף ביום ג’ 30.5 בין השעות 12:00-15:00. בתיאבון!

קדימה אוכל!

אז עם אילו מאכלים נוכל לקבל את ה”חג האיטלקי” הבא עלינו לטובה?

כמנה ראשונה, ניתן להתחיל עם קישים משלל הסוגים, כמו בטטה, תרד וכן, גם קיש גבינה. הקישים יכולים להוות פתיחה מצוינת לארוחת חג חגיגית וניתן לשלבם עם סלט פנצנלה (המורכב בעיקרו מלחם יבש ועגבניות) או סלט כפרי (המכיל מגוון צבעוני ורחב של ירקות), כל זאת על מנת לספק פתיחה עשירה וצבעונית, אך גם כזו שמשאירה טעם לעוד.
במנה העיקרית והחשובה מכל, אפשר להתחיל לצלול למים העמוקים של הים התיכון – פיצות בשלל הסוגים (עשירות בעגבניות ובמוצרלה ובתוספות שונות כגון: עשבי תיבול, פטריות, גמבות, זיתים ועוד), פסטות (ברוטב עגבניות, ברוטב שמנת פטריות, ברוטב רוזה ואפילו סלט פסטה טעים ועשיר) וגם הלזניה האיטלקית יכולה לקחת חלק בארוחת החג שלנו – בשילוב ארבע גבינות, ירקות ואפילו בשר אם אתם בכל זאת רוצים לשלב בשר בארוחה, מבלי לאבד את אופי החג והארוחה.
ומה עם הקינוח אליו כולם נושאים עיניים? המטבח האיטלקי מציע לנו מגוון קינוחים טעימים שמעוררים את בלוטות הטעם – ממאפה קלצונה דולצ’ה ויטה הממולא בשוקולד לבן ומריר (הרי מדובר בשילוב המושלם) ועד גלידת וניל עם זריקות קפה וליקר שוקולד הנקראת אפוגטו. מתחשק לכם בכל זאת לשלב גם גבינות בתוך הקינוחים? אפשר לתת קפיצה קצרה מאיטליה לניו יורק שבארה”ב ולסיים את הארוחה עם עוגת גבינה אפויה ניו יורק סטייל שגם היא, כמו המטבח האיטלקי – מפורסמת ברחבי העולם.

תנו לסופיצה לעזור עם סעודת החג

בשביל להכין ארוחה איטלקית של שלוש מנות במיטב המסורת, אנחנו נדרשים לזמן נוסף בין העיסוקים שמעסיקים אותנו ביומיום. ניתן כמובן לקנות ערכת פיצה להכנה ביתית ולנסות לסגור את הפינה – ואפשר גם להזמין אוכל מוכן ומצוין. אבל בעוד שיש מגוון רחב של מסעדות איטלקיות בתל אביב, ישנה רק מסעדה אחת שתוכלו להזמין ממנה בדיוק את כל אותם מאכלים ומאפים שישדרגו לכם את ארוחת חג השבועות ולחסוך זמן יקר. בסופיצה – האיטלקית השכונתית – נשמח לעזור לכם להתכונן לקראת סעודת חג עשירה, צבעונית וחגיגית במיוחד – כיאה לחג האיטלקי ביותר שלנו.

צרו אתנו קשר, עוד היום! 03-5661134

[]
1 Step 1
שם מלאyour full name
טלפוןyour full name
הודעהmore details
0 /
Previous
Next