לשבת בתל אביב – להרגיש באיטליה

כשאנחנו חושבים על מסעדה איטלקית אנחנו חושבים על שולחנות קטנים באווירה אינטימית, על מפות משובצות באדום ובלבן, על בקבוקי יין משובחים שניחוחם מלווה את הארוחה… אנחנו חושבים על תפריט איטלקי טהור, כזה שמציע חתיכה מפיצה איכותית שזה עתה יצאה מהתנור או צלוחית מרק כפרי וטוב, שמחמם את הבטן ובכך גם את הלב. זוהי המהות של האוכל האיטלקי – אוכל שמגיע מהלב.
אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית חלבית מומלצת, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את סופיצה, שלוקחת אתכם למסע אל איטליה מבלי לעזוב את מרכז תל אביב.

מי זו סופיצה?

סופיצה היא מסעדה איטלקית שכונתית שממוקמת ברחוב יהודה הלוי, במרחק הליכה קצר משדרות רוטשילד. המסעדה מציעה תפריט איטלקי קלאסי, שמוגש תוך שימת דגש על כל המאפיינים האיטלקיים המובהקים – מחומרי גלם טריים ועונתיים ועד לעיצוב השולחנות ולאווירה החמימה.
בתוך סופיצה פועלת המרקיה שמגישה בכל ימות השנה, גם בקיץ, מרקים נפלאים עשירים בירקות, קטניות, עשבי תיבול טריים ותוספות מלבבות. בקיץ מוגשים מרקים קרים שתמיד כיף לאכול במהלך היום, בהפסקת הצהריים או בדרך הביתה אחרי יום עבודה.

תפריט איטלקי ביתי – עם הרבה אהבה בכל ביס וביס

לצד המרקים מציעה סופיצה תפריט מגוון על בסיס המטבח האיטלקי. מי שמחפש מסעדה איטלקית חלבית מומלצת לארוחת צהריים ימצא במסעדה תפריט עסקיות משתלם במיוחד שכולל מספר סוגי עסקיות.
בין היתר תמצאו בסופיצה עסקית מרק שכולל גם סלט, אנטיפסטי ולחם מיוחד שנאפה במקום לצד תוספות נוספות, תפריט עיקריות המבוסס על פסטות נפלאות שמוכנות במקום או תפריט הפיצה שמכיל את הפיצות הביתיות שנאפות בתנור הלבנים שבמקום ועמוסות בתוספות עונתיות טעימות.

אפשרויות טבעוניות וצמחוניות רבות

אם אתם שומרים על תזונה טבעונית, סופיצה היא הכתובת שלכם לארוחה איטלקית על טהרת הצומח. במקום תמצאו סלטים בגרסאות טבעוניות עשירות וטעימות המבוססות על חומרי גלם טריים ומוקפדים, פסטות בהתאמה לתפריט טבעוני וגם פיצה טבעונית שמכינים במקום על בסיס מוצרלה טבעונית ותוספות משמחות.
זהו פתרון מושלם לארוחת חברים שבה לכל אחד יש הגבלות משלו, כאן המכנה המשותף מחבר בין כולם – האהבה לאוכל ביתי, מוקפד ומלא באהבה.

להרגיש את איטליה בלי לעלות על מטוס

אפשר לחכות עד החופשה הבאה כדי להזמין טיסה לאיטליה ולפנטז על ארוחה איטלקית טיפוסית, ואפשר להיכנס לסופיצה – מסעדה איטלקית חלבית מומלצת ממש במרכז תל אביב, שמציעה תפריט עמוס במטעמים מארץ המגף.
אל האוכל המשובח תוכלו להוסיף את השירות החם והלבבי, שגורם לכל מי שנכנס למסעדה, גם בפעם הראשונה, להרגיש בבית.
אם אתם מגיעים לתל אביב אבל חולמים על איטליה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיע לרחוב יהודה הלוי, שם מחכה לכם סופיצה עם כל מה שטעים באיטליה, הכי קרוב לבית.

italy flag