להזמין פיצה לבית או לשבת במסעדה ולאכול פיצה איכותית?

פיצה היא אחד המאכלים האהובים והפופולריים בעולם כולו – אהובה על ידי ילדים ואהובה על ידי מבוגרים! הפיצה הגיעה לעולם מאיטליה, בעוד שרוב הפיצות המוכרות לנו הן פיצות תעשייתיות שסגנונן וטעמן הגיע בכלל מארה”ב. השאלה היא מה אתם רוצים למצוא בפיצה שלכם? חומרי גלם איכותיים וטריים, כמו עגבניות טריות, גבינת מוצרלה טרייה ועוד? או שאתם מחפשים מזון מהיר שפחות משנה רמת האיכות שלו לצורך העניין?

פיצות אמריקאיות

אין ספק שהפיצה האמריקאית השתלטה על העולם – היא זמינה כמעט בכל מקום, באמצעות מבחר רשתות שמציעות אותה במשלוח עד הבית, כאשר ברשתות אלו הפיצות מוכנות עם חומרים קפואים, בכדי לאפשר הכנה מהירה ותוצרת גדולה. אלו פיצות שנועדו להשביע אתכם וזה הכול וזה מתאים לפרקים מסוימים בחיים, בהם אין באמת חשיבות לאיכות ולטעם המזון שנכנס לגופינו. אבל כשמתחילים להבין עניין ולהכיר את הפיצה האיטלקית האמתית, כולנו יודעים שכבר קשה עד בלתי אפשרי לחזור לאותה הפיצה ה”פשוטה”.

הפיצה האיטלקייה

פיצה איטלקית היא פיצה מחומרים טריים בלבד, כך שלאכול פיצה איטלקייה זו חוויה אחרת מהפיצה הרגילה שאנו מכירים. כשאוכלים פיצה איטלקייה מרגישים חגיגת טעמים בכל ביס – מרגישים את חמיצותה של העגבנייה לצד המתקתקות של רוטב העגבניות שנמרח על הפיצה, מריחים למרחקים את הבזיליקום או האורגנו (תלוי בהעדפת הטעם שלכם), גבינת המוצרלה מספקת את עידון הטעמים החזקים, תוך שהיא גם סופגת ומדגישה אותם מצד שני והבצק – קראסטי וטעים. ולכל חוויית הטעמים המופלאה הזו, מצטרפת באופן אוטומטי חוויית הבילוי המסעדה טובה, שכן פיצות מסוג זה אינן זמינות ברשתות שמבצעות משלוחים.

 

האיטלקייה השכונתית

אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית איכותית, אתם יכולים למצוא אותה קרוב אליכם, במרכז תל אביב – סופיצה, האיטלקייה השכונתית שלכם. מה שמיוחד במסעדות איטלקיות הוא שלרוב מדובר במסעדות שכונתיות, באווירה החמימה של האיטלקים, שמביאים את הבישול המשפחתי לתוך מסעדות הרחוב באיטליה וכך גם מסעדת סופיצה – היא מציעה אווירה של מסעדה בשילוב אווירה מקומית נעימה ומגוון רחב של פיצות איטלקיות לבחירתכם וכן בהתאמה אישית. אנו אופים פיצות טריות במקום, מחומרי גלם איכותיים וטריים ביותר וגאים להגיד שכל פיצה שלנו היא איטלקייה שאי אפשר לעמוד בפניה. אבל בסופיצה תמצאו עוד הרבה יותר מכך.

מה אפשר לבקש יותר מפיצה?

אנחנו לא יודעים בכמה מסעדות איטלקיות בתל אביב יצא לכם להיות, אבל אם אתם מחפשים מסעדה טבעונית בתל אביב, שגם מציעה אוכל איטלקי כשר וטעים ברמת איכות הגבוהה ביותר, סופיצה היא המקום עבורכם – ואצלנו תמצאו גם מטבח איטלקי המציע את מגוון המנות הטעימות ביותר של האיטלקים – פיצות, מגוון פסטות וגם מרקים – בכל ימות השנה. רוצים לקפוץ לאיטליה לשבת על פיצה איטלקית איכותית? לא צריך לנסוע רחוק – סופיצה – ממש בשכונה.