כל מה שצריך לדעת על עיצוב מסעדה בסגנון איטלקי

מסעדות איטלקיות הן לרוב מסעדות אותנטיות, שבדרך כלל משדרות חום, משפחתיות, כפריות ואלמנטים מהטבע, שכן כך בדיוק מנוהלות המסעדות – על ידי משפחות שלעיתים אף מעבירות את המסעדה מדור לדור, מיקומן בדרך כלל נמצא באזורים הכפריים של איטליה ותוך שימוש מרכזי בחומרי גלם טריים היישר מהטבע. כשמדובר במסעדות באיטליה, האווירה הזו נוצרת באופן טבעי מעצם הווייתן של מסעדות אלה, אבל כשרוצים לעצב מסעדה איטלקית מחוץ לאיטליה, מסעדה איטלקית בתל אביב למשל, איך מגיעים לעיצוב המסעדה באופן שישדר את אותה האווירה? בואו נראה מה זה בעצם עיצוב מסעדה בסגנון איטלקי.

מסעדה איטלקית כשרה בתל אביב

מפות רבותיי, מפות

אחד מסממני העיצוב המוכרים ביותר של האירוח האיטלקי הוא המפות המשובצות הידועות והחמימות, שמעטרות את השולחנות עמוסי המאכלים הנהדרים של המטבח האיטלקי החם. אם כמשבצות ירוק-לבן או כמשבצות אדום-לבן, מפות הבד המזמינות האלה יגרמו לאורחי המסעדה שלכם להרגיש גם באיטליה וגם כמו בבית.

דקורציה בעץ טבעי

עץ טבעי הוא חומר גלם שתמיד נותן תחושה של אירוח כפרי אמתי ונעים, עם שולחנות וכיסאות מגולפים מעץ, קורות בולי עץ לא מעובדים שמקשטים את התקרה ורצפת דק שנראית כאילו נכנסתם לבקתה בבית בדולומיטים.

עיצוב באבן

עוד אלמנט שמחזיר אותנו ישר לחופשה הרומנטית שלנו בטוסקנה, הוא העיצוב באבן שמוסיף אווירה כפרית ומרשימה לכל מבנה. אם זה עיצוב של טאבון אבן או דלפק בר העשוי אבן או שיש בגוונים מעניינים – אלמנט זה תמיד ילך יד ביד עם המטבח האיטלקי. אם תהיו נועזים אולי תרצו אפילו להחצין לאורחי המסעדה את תנור הלבנים בעיצוב איטלקי אמתי, בו תכינו פיצות נפלאות, ממש כמו בבית הארחה בטורינו היפה.

דגל איטליה!

ירוק, אדום ולבן – שילוש הצבעים שמביא אותנו לדמיין את עצמנו מול מנת פסטה מהבילה ברוטב עגבניות או שמן זית ופסטו, כשאל מולנו קו החוף אמלפי ומוזיקה איטלקית מנעימה לנו את הרגע. דגל איטליה תמיד מעלה חיוך ומה טוב יותר מלתלות על קירות המסעדה את פיסת הבד המהוללת הזו…

פיסול אומנותי למסעדה

נכון, לא סביר שתכניסו למרכז המסעדה שלכם פסל בגודל טבעי של דוד המלך, אך אתם בהחלט יכולים לשלב דקורציה של פסלים מעוצבים באווירת אומנות רומא היפיפייה. הקו העיצובי שאתם מבקשים להנחיל במסעדה שלכם יכול להביא אותה להיות בולטת כאחת מהמסעדות האיטלקיות בתל אביב, באופן שישלב חוויה קולינרית איטלקית אמתית, יחד עם אווירה דקורטיבית בניחוח ותיקן.

בנוסף, אם תפריט המסעדה מגיש מנות מגוונות המאפיינות מספר אזורים באיטליה, תוכלו כמובן להדגיש את הייחודיות של כל מחוז עם עיצוב שיתאם את האווירה מעוררת הדמיון שבו. קחו את אורחי המסעדה שלכם לסיבוב מעורר חושים ברחבי איטליה על ידי טעם, ריח ומראה נפלא של אחת התרבויות המדהימות בעולם.

כדי ליהנות מטעם מתוק של חופשה באיטליה בלי לעזוב את הארץ, צרו קשר להזמנת שולחן בסופיצה.