וכך כבש המטבח האיטלקי את הקהל הישראלי

לצד מטבחים המנסים לפרוץ את גבולות התרבות והמדינה שלהם, ישנם המטבחים שנדמה כי הצליחו לעשות זאת בקלות יתרה והינם כיום חלק בלתי נפרד מפס הקול הקולינארי של תרבויות ומדינות רבות. תוכלו לחשוב על ילד בעולם המערבי שלא יודע מה היא פיצה או אדם מבוגר שלא טעם פסטה מימיו? כנראה שלא. האוכל האיטלקי הצליח לבסס את עצמו כאחד המטבחים האהובים בעולם, והוא ממשיך בהפצת בשורתו גם דרך מסעדות שנפתחו וממשיכות להיפתח, וגם הודות לאפשרות לרכוש ידע עם קורס בישול למתחילים ובעלי ניסיון המתמחה במטבח האיטלקי.

מה מאפיין בעיקר את המטבח האיטלקי?

אם חושבים על זה, המטבח האיטלקי אינו די סבוך ומאפשר גם לכם לרקוח מטעמים במטבח הביתי שלכם בכוחות עצמכם. המטבח מתאפיין ברטבים עשירים, גבינות טריות ופסטה טרייה שטעמה מתעלה בכמה רמות מזו המוכרת לכם בצורתה היבשה. המאכלים האיטלקיים עשו לעצמם שם בעולם וכיום נדמה כי אין אחד שלא מכיר אותם: במנות הראשונות רבים אוהבים ליהנות מסלט הקפרזה המורכב מעגבניות, בזיליקום ומוצרלה טרייה או גבינת בורטה עסיסית. המנות העיקריות המוכרות יותר הן הפיצות הנאפות בתנורים מיוחדים וכוללות שלל תוספות וזאת לצד מנות פסטה המגיעות במגוון רטבים, כמו גם הרביולי והניוקי המקבלים גם הם אהבה גדולה מקהל הטועמים הישראלי. והקינוחים? אחד המוכרים ביותר הוא קינוח הטרימיסו הבנוי משכבות של בישקוטי, קפה איכותי וגבינת מסקרפונה.

פיצה איטלקית אמתית

מדוכני מזון ועד מסעדות יוקרה

בעוד ישנם מאכלים של מטבחים שקשה לטעום אותם בעקבות היותם פחות נגישים או פחות פופולארים, נדמה שדווקא האוכל האיטלקי בהישג יד עבור כולם! ראשית, תוכלו לרכוש מוצרים יבשים להכנה ביתית בסופר השכונתי, בעוד בקניונים ובמרכזי הקניות הקטנים יותר דרך קבע ניתן למצוא דוכנים המוכרים את מטעמי המטבח. בנוסף לאלה, ישנן כמובן המסעדות המובילות המתמחות באוכל איטלקי ומגישות את מגוון הטעמים המוכרים והאהובים באיכות גבוהה של טכניקה וחומרי גלם. אלו מכם שנהנים לאוכל את מאכלי המטבח אך רוצים לרקוח את המטעמים לבדם, דעו כי יש מה לעשות: קורס בישול למתחילים ובעלי ניסיון של המטבח האיטלקי.

קורס בישול איכותי לחובבי המטבח

תמיד תהיתם איך מגיעים לתוצרים המושלמים ביותר, באיזו גבינה כדאי להשתמש ומה זמן הבישול המדויק ביותר של הפסטה? לא מדובר על סודות גדולים, אלא דווקא על כאלו שתוכלו לגלות בעצמכם. קורסי הבישול כיום מאפשרים לכם לקבל טעימה נרחבת שתעניק לכם ידע חיוני בכל הקשור למטבח האיטלקי המפורסם והאהוב. במסגרת כזו של קורסים אתם נהנים מבישול חווייתי המבוסס גם על טיפים ופטנטים עיוניים יותר, לצד חוויה מעשית של ממש. לצד הקורסים המתמקדים אך ורק במטבח האיטלקי, תוכלו לרכוש השכלה מעמיקה יותר באמצעות פורמט רחב הכולל שעות לימוד גדולות יותר, המכוון לאלו מכם שרוצים לעסוק באומנות הבישול. בתיאבון!