הפסטות של סופיצה

יש האומרים שאפשר למצוא מסעדה איטלקית בתל אביב בכל 50 מטרים בממוצע. יש האומרים שזהו לא נתון מדעי מדויק. מה שבטוח, יש מסעדות איטלקיות ויש מסעדת פסטה בתל אביב שמול התפריט שלה עומדים די הרבה זמן, פשוט כי יש יותר מדי ממה לבחור.

כזו היא סופיצה, שמשלבת בין מרקים, פיצות ופסטות נפלאות ובכל בתוך מסעדה חלבית כשרה בתל אביב כדי שכולנו נוכל להנות ביחד.

אי אפשר לדבר על הפסטות של סופיצה בלי לדבר על חומרי הגלם. פסטות איכותיות שביניהן אפשר למצוא גם פסטות מקמח מלא וללא גלוטן. אנחנו משקיעים לא מעט זמן בבחירת הפסטות הנכונות לכל תבשיל ובחיבור בין הרוטב המושלם ובין הפסטה הכי טעימה – כי זה סוד הקסם של מנה איטלקית קלאסית.

הפסטות של סופיצה - פסטה טרייה הנעשית במקום

אז אילו פסטות תמצאו אצלנו?

מסעדת פסטה בתל אביב או בכל מקום אחר לא תוכל להיקרא כך בלי כמה ממנות הפסטה הקלאסיות שכולנו מכירים ואוהבים.

פסטה רוזה – שהיא פסטה עם רוטב עגבניות נפלא, שמנת ובזיליקום היא אחת הפסטות הקלאסיות שתמצאו אצלנו. אליה מצטרפת פסטה אלפרדו, שכמעט ולא צריך להציג. פטריות ושמנת, שום ובזיליקום ואיזה שידוך מושלם נוצר כאן, כזה שאף מסעדה איטלקית בתל אביב לא יכולה להיקרא כך בלעדיו.

אליהן מצטרפות הטומטינה ששמה על הבמה את העגבניות ופסטה אליו אוליו עם שמן זית, שום, פסטו, זוקיני, פטריות ובזיליקום. אין יותר איטלקי מזה.

ירוקה, סלמון או אולי דווקא לזניה טריה טריה

הפסטות שלנו טריות ומשובחות, ולכן הן יכולות לספוג בקלות גם רטבים ותוספות מיוחדים. כך למשל הפסטה הירוקה שלנו, עם קרם תרד, זוקיני וגבינת פטה. טעמים איטלקיים שאי אפשר שלא לכלול בתפריט של מסעדת פסטה בתל אביב או ברומא, או בכל מקום אחר בעצם.

פסטה סלמון מיועדת למי שצריך קצת חלבון עם הפסטה שלו, וגם שום, שמנת, חמאה ויין לבן. פסטה קרמה די בטטה עטופה בקרם בטטה משובח עם תרד וברוקולי והלזניה הנפלאה שלנו נאפית בתנור הלבנים, מיד עם רגע ההזמנה. הכי טרייה שיש.

אנחנו די בטוחים שעשינו לכם חשק להכיר את הפסטות של סופיצה. עכשיו רק נשאר לכם לבוא, לשבת ולתת לנו להגיש לכם את המאכלים האיטלקיים הכי שווים בתל אביב.