מסעדות חלביות כשרות בתל אביב

בשנים האחרונות תחום המסעדנות פורח, בייחוד בערים גדולות כמו תל אביב, המציעות מבחר בל יתואר של אפשרויות לכל טעם, העדפה וכיס.

בעוד שמסעדות רבות מציעות מנות לא כשרות, או שאינן עומדות בדרישות המקנות תעודת כשרות, הרי שבמקביל גובר הביקוש למסעדות כשרות בתל אביב שיתנו מענה לא רק לקהל הדתי, אלא גם לקהלים מסורתיים ברמה זו או אחרת, או לחילונים שחשוב להם לשמור על כשרות.

קיומה של מסעדה איטלקית כשרה מוצלחת המגישה מנות ברמה הגבוהה ביותר ועומדת בסטנדרטים בינלאומיים היא אתגר, היות ויש להקפיד לא רק על הפן ההלכתי, אלא גם על הפן הקולינרי (לא להתפשר עד איכות המנה ורכיביה).

אז מהן בעצם מסעדות איטלקיות חלביות וכשרות?

מסעדת סופיצה הינה מסעדה חלבית כשרה בתל אביב, שמבטיחה לכם חוויה איטלקית מפנקת במיוחד, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מסעדות איטלקיות ברחבי העולם.

צפו בשף שלנו, שגב חורב, בראיון בתכנית “טוקר בשישי” מציג כמה מנות שתוכלו למצוא בתפריט שלנו-

 למסעדה חלבית כשרה יש יתרונות גם עבור ציבור החילוני

למרות שהנטייה היא להניח שמסעדות כשרות משרתות רק את הציבור הדתי ושומר המסורת, לא ניתן להתעלם מן היתרונות של מסעדות חלביות כשרות בעבור הציבור החילוני:

מסעדה חלבית כשרה לא מגישה מנות בשריות, כך שצמחונים לא צריכים לבחון כל מנה ומנה, לברר עם המלצר האם יש בה רכיבים בשריים, או להסתפק במבחר מצומצם של מנות שהוקדש לציבור הצמחונים. במסעדה חלבית כשרה – כל המנות מתאימות!

אירוע במסעדות חלביות כשרות בתל אביב

למסעדות כשרות יש יתרון נוסף: אם אתם עורכים אירוע במסעדה בעלת תעודת כשרות, לא תצטרכו לדאוג שמא מי מהאורחים שלכם לא יוכל לסעוד או להצטרף לחגיגה. קל הרבה יותר למצוא מכנה אחיד לכלל האורחים כשמדובר במסעדה כשרה, ללא חשש מפגיעה בסועדים השונים המגיעים למסעדה.

מהי מסעדה כשרה?

מסעדות כשרות צריכות לעמוד בתנאים הלכתיים מסוימים על מנת לקבל את תעודת הכשרות, ביניהם האיסור על ערבוב בשר וחלב, איסור על הגשת מנות מבשר בעל חיים שאינו כשר, שמירה על כשרות בתהליך הכנת המזון, בדיקת חרקים האסורים לאכילה מזון מן הצומח, הכשרת המטבח בפסח, איסור פתיחה בשבת ועוד.

סוגי כשרות נפוצים במסעדות

שני סוגי הכשרות הנפוצים ביותר בקרב מסעדות כשרות בישראל הם: כשרות רגילה וכשרות מהדרין, כשהשנייה היא המחמירה יותר.

  • הכשרות הרגילה מיועדת לכלל הציבור, והיא מקילה יותר בעניינים בהם הדעות מחמירות.
  • כשרות המהדרין כוללת את כל החומרות המקובלות בקרב הקהילות הגדולות, על מנת שכל יהודי שומר כשרות יוכל להיות בטוח שאין פגיעה במנהגי אבות או החומרות אשר נהוגות בביתו ובמשפחתו.

מסעדות חלביות כשרות בתל אביב

לסיכום

אם חיפשתם מסעדות חלביות כשרות בתל אביב בסגנון איטלקי, הגעתם למקום הנכון, ואנו בטוחים שתחזרו! בסופיצה תהנו מתפריט מפנק המציע מגוון מנות איטלקיות משובחות וטעימות במיוחד, ברמה הגבוהה ביותר. כל המנות שלנו עשויות מרכיבים טריים ואיכותיים במיוחד, על מנת להבטיח לכם חוויה איטלקית בלתי נשכחת, בסטנדרט בינלאומי.
בתיאבון!

צרו איתנו קשר לכל שאלה

[]
1 Step 1
שם מלאyour full name
טלפוןyour full name
הודעהmore details
0 /
Previous
Next